Vi Kontrolišete svoje MISLI I OSEĆANJA

Misli Koje Imate Vaš su Izbor

misliVaše misli su samo vaše, jedinstvene i samo je na vama hoćete li ih čuvati ili podeliti sa nekim. Niko drugi ne može da uđe u vašu glavu i poseduje vaše misli onako kako ste ih vi doživeli.

Vi imate moć da mislite šta god izaberete da pustite u svoj um. Ako vam nešto samo “padne na pamet“ , (vi birate šta će ući u vaš um, pa možda tačno znate zašto vam je baš to “palo na pamet“), vi ipak imate moć da OTERATE tu misao.

To je samo jedan od mnogobrojnih dokaza da VI KONTROLIŠETE SVOJ MENTALNI SVET.

Vaše Emocije SAMI Birate

Nemoguće je imati osećanje – emociju, a da joj nije prethodila misao.. Odbacite svoj um i vaša sposobnost da osećate biće izbrisana.

OSEĆANJE JE FIZIČKA REAKCIJA NA MISAO!

Ako zaplačete ili se zacrvenite, ili vam se ubrza puls, ili se naljutite, znači da ste prvo dobili signal iz vašeg centra za razmišljanje. Ako vam je centar za razmišljanje oštećen, vi ne možete da doživite emocionalne reakcije.

Vi Činite Sebe Nesrećnima, a ne Drugi

Iz ovog proizilazi zaključak;

– ako vi kontrolišete vaše misli, a vaša osećanje dolaze od vaših misli,

ONDA STE VI SPOSOBNI DA KONTROLIŠETE VAŠA OSEĆANJA.

emocijeVi VERUJETE DA VAS STVARI ILI LJUDI ČINE NESREĆNIM, ali to nije tačno.

VI SAMI SEBE UNESREĆUJETE ZBOG MISLI KOJE IMATE O STVARIMA I LJUDIMA.

Postati slobodna i zdrava osoba znači znači započeti proces učenja da

razmišljate drugačije.

Kada budete u stanju DA MENJATE SVOJE MISLI, načinili ste prvi korak ka

ličnoj slobodi.

Odrasli ste u kulturi koja vas je učila da NISTE ODGOVORNI ZA ONO ŠTO OSEĆATE.

Evo kratke liste izjava koje stalno koristite;

– činiš da se osećam loše

– povredio si me

– bojim se visine

– besna sam, ne pitaj me ništa

– muka mi je od tebe

A evo kako ove izjave zvuče u objektivnom svetu i šta one zapravo znače;

– učinila sam da se osećam loše

– povredila sam svoja osećanja, zbog stvari koje sam sebi rekla u vezi sa tvojom reakcijom na mene

– plašim samu sebe kad se nađem na visini

– odlučila sam da budem besna zato što obično manipulišem drugima zbog svog besa,

pošto oni misle da ja kontrolišem njih

– muka mi je od same sebe

Samo vi kontrolišete ono što ulazi u vašu glavu kao misao.espeh

U stvari, što god više možete sebe načiniti srećnom osobom,

to je dokaz vaše inteligentnosti.

…………………

Više o mojoj novoj knjizi

“Promeni Misli, Promenićeš i Život“

pročitajte O V D E

 

 

 

 

Оставите одговор

