Smeh

smeh“Kada se smeješ, ceo svet se smeje sa tobom“, izjavio je jednom Luis Armstrong. On nam je dao jednu od najznačanijih izreka o osmehu u celoj ljudskoj istoriji.

I, zaista, šta je to u osmehu tako fantastično, zarazno i izuzetno i zašto, kada malo podigneš krajeve svojih usana, to tako fantastično utiče i na promenu tvog raspoloženja.

Istraživanja su nam dokazala da akt smejanja utiče na totalnu promenu našeg unutrašnjeg stanja – kao da se temperatura krvi, koja kola kroz naš mozak, menja.

Mi možda ne znamo zašto se to sve dešava, ali znamo da se zaista dešava.

Onda, šta kažete na 10 smešnih izraza o smehu?

Ja vam navodim 10 najboljih koje sam pronašla. Možete li vi dodati još neku?

1. Ako se smeješ, a oko tebe nema nikoga, onda to ozbiljno misliš..

2. Najkraća distanca između dva čoveka je osmeh..

3. Mir počinje osmehom…

4. Osmeh je besplatan način da promeniš svoj izgled.

5. Većina osmeha počinje nečijim osmehom.

6. Od svih stvari koje si obukao, najvažniji je tvoj izraz lica.

7. Smej se – to povećava vrednost tvoga lica.

8. Nisi se do kraja obukao ako nemaš osmeh na licu.

9. Ako vidiš prijatelja bez osmeha, daj mu jedan od tvojih.

10. Smej se! To je druga najbolja stvar koju možeš činiti sa svojim usnama.

Da li sam vas navela da se malo osmehnete? Koja je izreka bila za vas najinteresantnija?

Slobodno ostavite komentar, ako to želite

xxxxxxxxxxx

O mojoj novoj knjizi pročitajte O V D E 

smehxxxxxxxxxxxxx

Vesna Biorac

https://topcilj.wordpress.com/o-meni/

Оставите одговор

