Afirmacije

KAKO KREIRATI SOPSTVENE AFIRMACIJE

Započnite tako što ćete posvetiti izvesno vreme razmišljanju o onim oblastima života koja biste želeli da poboljšate i unapredite. Trebalo bi da razmislite kako bi te oblasti života, kojima niste zadovoljni, trebalo da izgledaju.

Važno je posvetit neko vreme ovom razmišljanju. Zapišite tih nekoliko ili jednu oblast života, koju biste želeli da promenite i poboljšate. Napišite nekoliko pozitivnih izjava za svaku od tih oblasti.

Potrebno je da budu potvrdne, pozitivne i u sadašnjem vremenu, da budu fokusirane na ono što želite, a ne na ono što ne želite.

Daću vam primer. Ako je na vašoj listu posao, kojim niste baš zadovoljni ili ga nemate, onda bi afirmacija mogla da izgedaafirmacije ovako;

“Ja imam divan posao koji me ispunjava na više načina“.

Ako želite da posedujete najbolju afirmaciju za vas, onda su to afirmacije koje ste sami pisali. Važno je pročitate tuđe primere afirmacija, koje možete naći onlajn i potom kreirati vašu verziju afirmacija, koje će vam odgovarati.

PRIMERCI AFIRMACIJA;

– Gde god da odem upoznajem nove, inspirativne prijatelje i znam da nikad nisam sama. Koliko se trudim dopreti do drugih ljudi, toliko se i oni trude dopreti do mene.

– Danas je novi dan, dan koji nikad pre nisam živela. Prisutna sam u sadašnjem trenutku i jako uživam u tome.

– Okružena sam ljubavlju i prihvatanjem. Imam saosećanje prema drugima i prema sebi.

– Ja sam jedno od Božijih čuda. Izabiram da volim sebe, jer me je Bog stvorio jedinstvenom.

– Mogu da se oslobodim prošlosti i oprostim svima.

– Oslobađam sebe i sve ljude u mom životu od starih povređivanja. Oni su slobodni da odu od mene u bolji, srećniji život. Ja sam oslobođena da idem dalje u veličanstvena životna iskustva.

– Oko mene je uvek nežna atmosfera, puna ljubavi, ne samo u kući, već i na poslu.

– Moje misli su snažne, moja razmišljanja su jasna, a moje srce je otvoreno i puno ljubavi.

– Smirena sam, usredsređena i fokusirana.

– Imam savršeno zdravlje, sa ljubavlju slušam sve poruke koje mi šalje moje telo i znam da ako osećam bol ili nelagodnost u telu, potrebno je da nešto novo naučim ili uradim svom telu.

Želim vam Mir, Zdravlje i Ljubav u pronalaženju pravih afirmacija za vas.

Оставите одговор

