Pozitivne Misli

pozitivne misliAko ti se nešto ne dopada, promeni ga. Ako ne možeš da promeniš, onda promeni svoj stav prema tome. NE JADIKUJ!

“Po veri vašoj biće vam!“ (Gospod Hristos)…Dakle, onako kako verujem tako će mi i biti. Ako verujem da je moj život toliko težak da ne može da se izmeni, biće mi po mojoj veri. Ako verujem da će se pronaći izlaz i da ću sigurno uspeti živeti kvalitetniji život, biće mi po mojoj veri. Zato je potrebno biti jako oprezan sa onim šta verujemo. Jer ako verujem da mogu, biće tako, a ako verujem da ne mogu, biće tako.

4 nove pozitivne izreke pročitajte  O V D E

Novi inspirativni tekst “Po veri vašoj biće vam“, pročitajte  O V D E

Оставите одговор

