Po veri vašoj biće vam

”Po veri vašoj biće vam”, izrekao je Hristos, da bi nas naučio koliko je važna ne samo vera u Boga, već i vera u sebe.

”Ako ko reče gori ovoj; digni se i baci se u more, a ne posumnja u srcu svojemu, nego uzveruje da će biti kao što govori – biće mu što god reče”.

Nisu li to reči koje ne govore samo o veri u Boga, već o snažnoj i neposustaloj veri u ono što želimo učiniti u životu? Neverovatno je važno u šta verujemo.

Čovek je biće vere i sve činimo samo zato što iza toga stoji vera u nekakav krajnji ishod.

U šta ćemo verovati, zavisi samo od nas i to je stvar potpune slobode volje i izbora, koju smo dobili od našeg Tvorca.

**Mogu izabrati da verujem da je sve oko mene loše i nepovoljno po mene i ispostaviće se da je to tačno.

***Neko drugi može izabrati da veruje da su okolnosti veoma povoljne za njega, pa će se i to pokazati kao tačno.

Kako to može biti? Jednostavno – ”po veri vašoj biće vam”.

NAŠA VEROVANJA

Naša verovanja su uzročno – posledični zakon, koji nevidljivo vlada ovim svetom, kao što vladaju svi ostali zakoni fizike – neumitno, bez obzira da li znamo za njih ili ne.

Ako verujem da je život borba, da ne mogu uspeti, da nisam iz bogate porodice, pa ne mogu napraviti veliki uspeh – biće mi po mojoj veri.

Šta god izaberem da verujem, tako će mi i biti.

Takvo saznanje razbija naša naivna, dečija shvatanja da mi život donosi šta donosi, da postoji utvrđena sudbina, bez obzira na moje odluke i verovanja.

Pa, neke stvari svakako dolaze bez naše kontrole, mnoge ružne i lepe stvari, ali nad mnogima samo mi imamo kontrolu i naš Tvorac nam je dao kontrolu nad njima. Ne bi bez razloga u našem narodu postojala izreka ”Čovek je kovač svoje sudbine”.

Ono u šta verujemo, to ćemo i privući u život.

Važno je držati se pozitivnih verovanja u sebe, svoje sposobnosti i okolinu, jer nas mogu odvesti u sasvim drugačiji život od ovog na koji smo navikli.

pozitivne misli

 

Оставите одговор

