Достигни УСПЕХ кроз поверење у Христа

Драги пријатељи,

приближавајући се Божићу и скором почетку нове годишње сезоне, може бити да је идеално време пронаћи нови ментални став поверења у односу са Богом Христом. Живимо у не баш једноставним околностима када је врло лако ући у ментални став пуког преживљавања, остављајући по страни оно што нам се тад чини да је луксуз, а то не напредак и животни успех.

Ипак, човек није створен да би само пуко преживљавао. Створен је за много веће и узвишеније циљеве. За то вам је потребан другачији ментални став, снажнија вера у Бога који жели да вам да испуњен и квалитетан живот.

Више послушајте у ова 2 видеа;

ПРВИ ДЕО

ДРУГИ ДЕО

5 thoughts on “Достигни УСПЕХ кроз поверење у Христа

  1. Tacno i bas na vreme. Svako dobro Vam zelim. Marija Vukovic

    From: VESNA BIORAC To: vlahmari@yahoo.com Sent: Friday, December 25, 2015 12:56 PM Subject: [Нови чланак] Достигни УСПЕХ кроз поверење у Христа #yiv0342466799 a:hover {color:red;}#yiv0342466799 a {text-decoration:none;color:#0088cc;}#yiv0342466799 a.yiv0342466799primaryactionlink:link, #yiv0342466799 a.yiv0342466799primaryactionlink:visited {background-color:#2585B2;color:#fff;}#yiv0342466799 a.yiv0342466799primaryactionlink:hover, #yiv0342466799 a.yiv0342466799primaryactionlink:active {background-color:#11729E;color:#fff;}#yiv0342466799 WordPress.com | pozitivnemisli posted: „Драги пријатељи,приближавајући се Божићу и скором почетку нове годишње сезоне, може бити да је идеално време пронаћи нови ментални став поверења у односу са Богом Христом. Живимо у не баш једноставним околностима када је врло лако ући у ментални став “ | |

  2. Draga Vesna,  Pratim vec dugo vas rad i osjetila sam snaznu zelju da vam se od srca i duse iskreno zahvalim na svemu. Zahvaljujuci vasim mailovima i videima, pronasla sam iznova u sebi novu snagu vjere i bicu slobodna reci i smisla.  Po profesiji sam klinicki psiholog i psihoterapeut i godinama sam bila kao u nekoj vrsti ‘procjepa’izmedju naucnog dozivljaja stvarnosti  i ovog duhovnog, gdje sam cesto bivala zbunjena pitanjima koja sam sebi na svom putu postavljala. A onda vas je Bog poslao sa nevjerojatnom jasnocom uma i prikaza ove nasusne stvarnosti- vjere.  I nekako mi se se sve postepeno razbistrilo. Pitanja koja sam postavljala dobila su svoje odgovore i njegujem svoj istrazivacki um i dalje, ali sa znanjem kuda idem i kuda zelim ici. Vase videe sam sve odgledala, neko i po vise puta, ali s ova posljednja dva, kao da ste mi poslali blagoslov bezuslovnosti vjerovanja u Dobro. I na tom vam beskrajno i od srca hvala.

    Eto draga Vesna. Osjetila sam da zelim podjeliti  s vama ova svoja promisljanja. Zelim vam puno radosti.  Iskreno,  Gordana Georgievski

    Poslato iz Samsung Mobile.

    ——– Originalna poruka ——–Od: VESNA BIORAC Datum:25.12.2015. 12.56 (GMT+01:00) U: gordana_georgievski@yahoo.com Kopija: Naslov: [Нови чланак] Достигни УСПЕХ кроз поверење у Христа

    • Draga Gordana,
      mnogo vam hvala na iskrenosti.
      Hvala Bogu da je sve tako kako kažete.
      Veoma me raduje da ste mogli naći naći u Bogu,
      u veri ka Njemu, dodatnu snagu i entuzijazam.
      To je ono što je najdragocenije u ovom životu.
      Bog je želeo da se preko mene približite Njemu.
      Za to i služimo jedni drugima…
      Hvala vam na javljanju i želim svako dobro i napredak u Gospodu Hristu

Оставите одговор

