Бог или ЈА

Савременом човеку је некад тако неприхватљива идеја Бога, јер претпоставља ауторитет који је већи од његовог Ја, тако да више ужива у идеји да је он сам центар створеног света и највећи ауторитет.

То ме подсећа на психологију мачака, за које сам чула да свет поимају као да су оне центар света, а да је човек који их храни само њихов слуга. Али без обзира колико мачке доживљавале свет на такав начин, у неким деловима света их људи једу, а по нашим путевима их нехотице убијају, све док од њих остане само чупава крпица залепљена на асфалту.

Толико о човечијој и мачијем уверењу. Ипак, овим светом влада невероватна, изузетна Личност, која је створила овај свет, али га и надилази, иако упоредо егзистира и унутар њега. Пренебрегавање и непоштовање те чињенице уводи пре или касније у врло трагична и болна отрежњења.

 

Оставите одговор

